Keresés ebben a blogban

2011. október 6., csütörtök

Blanka, első ideiglenes védencünk

A fotóját két napja a FB-on láttam meg.
Régi téma nálunk az ideiglenes befogadás, főleg én forszíroztam a dolgot. (Ha már a "jajjdeszeretnékmégegykutyustalilimellé" témakört egy pár évre elnapoltuk.)

De végre a férjem is ráállt a dologra, valószínűleg azért, mert Blanka esetében csak egy hónapról van szó. Ez nekünk is jó bemelegítés lesz.
Kíváncsi vagyok milyen lesz két kutyával, kíváncsi vagyok, hogy mit fog hozzá szólni a Lili és a Zora.
Mert ők azért fontosabbak. Ezért azzal a kikötéssel vállaltuk, ha feszkó lesz a sajátjaink és a jövevény között, akkor inkább nem erőltetjük.
De én bizakodom, mert Blanka állítólag jófej, szeretnivaló és szófogadó kutyus. (Nem dőlök be semminek, hiszem ha látom! :D)
Szombaton minden kiderül!


Eddig ennyit tudunk róla:

SOS! KERESEK LEGALÁBB 1 HÓNAPRA IDEIGLENES BEFOGADÓT, ENNEK AZ IVARTALANÍTOTT ISTENI JÓ TERMÉSZETŰ, KERTBE VALÓ KICSI LÁNYKÁNAK ! HOLNAP EL KELL HOZNI AZ ELŐZŐ HELYÉRŐL
BLANKA EGY DRÁGA, SZÓFOGADÓ KUTYUS.

......
BLANKA A FEKETE LÁNYKA GAZDIHOZ KERÜLT NÉHÁNY HÓNAPJA, DE MOST MENNIE KELL :((( SAJNOS MEGRÁGOTT PÁR DOLGOT A KERTBEN, ÍGY NEM MARADHAT TOVÁBB.
GYÖNYÖRŰSÉGES KUTYUS, AKINEK AMPUTÁLTÁK KÉT LÁBUJJÁT. SZERETNE MÁR EGY VÉGLEGES GAZDIT, HISZ UTCÁN KEZDTE, VOLT IDEIGLENESBEN KÉT HELYEN, AZTÁN GAZDINÁL ÉS MOST MÉG SINCS OTTHONA :((( BLANKA EGY ÉV KÖRÜLI IVARTALANÍTOTT SZEMTELEN JÁTÉKOS TÜNEMÉNY AKI MOST ÉLI GYEREKKORÁT !!!



Szegény kicsi lány..Van egy múltja. :(
Remélem a jövője vidámabb lesz!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most írtam egy összefoglalót az elmúlt napok történéseiből. :) Blanka marad, de csak ideiglenesben. Szombaton még ez is megkérdőjeleződött..
    Kicsit izgulok, hogy ma mire megyek haza, de nagyon bízom benne, hogy minden rendben lesz.

    VálaszTörlés