Keresés ebben a blogban

2011. november 30., szerda

Mikor mások rontják el a kutyádat...

Tegnap Blanka kiprovokálta az első komolyabb segreverését. Ráadásul az apjától.
Már a szomszéd Zoli is szólt, hogy a kutyák átjárnak a szomszéd étterembe "kajálni". Persze nem véletlenül, az idióta szakács dobálja ki nekik a kaját. A fiúk többször megcsinálták már a kerítést, de sajnos egy kis toldozgatásnál-foltozgatásnál többre lenne szükség.
Először átment a Zoli, ő mindenkit ismer a környéken, gondoltuk elég ha ő szól az éttermesnek. A válasz az volt, hogy: "De hát olyan édesen ülnek az ablak alatt!"
Ezen azonnal felforrt az agyvizem, de bíztam benne, hogy ettől függetlenül, mivel már szóltunk nem lesz ezzel gond.
Hát sajnos tévedtem. Tegnap Lilike a házában nyalogatta magát, Blanka sehol.. A férjemnek volt egy megérzése, és azonnal hátrament a kerítéshez, és ez a kis fókabébi, éppen a kerítésen tuszkolta vissza magát a száját nyalogatva. Na hányattatott sors ide vagy oda, a férjemnek sem kellett több, azonnal leüvöltötte a fejét a Blankának, aki persze jól beszart és felszaladt a házba. A férjem sajnos nem tudta elkapni, ezért úgy kikapta a házából dühében, hogy Blankus be is csurrantott egy picit ijedtében. Na itt az én szívem azonnal megenyhült, de attól még jogosan kapott ki.
Bár leginkább az idióta éttermest kéne meggyepálni, amiért csökkent értelmi színvonalának köszönhetően képtelen megérteni, hogy az állatok kapnak enni, nincs szükségük kiegészítésre.
Persze a férjem még azon nyomban átment az éttermeshez és elmondta neki, hogy a három kutyából kettő allergiás, és akár bele is dögölhetnek abba, ha nem megfelelő táplálékot kapnak. Majd elmagyarázta neki, hogy mivel odaszoktatta őket, ezért most már át fognak járni, de zavarja el őket, és ne adjon nekik semmit, mert nem áll jót magáért ha bármelyik kutyának baja lesz. (Ezt sztem nem mondta, de majd akkor én nem állok jót magamért! :D)

Persze ezek után elgondolkodtunk, hogy kapjon e vacsorát az a kis szarházi Blanka, de végül adtunk neki, nehogy a tényleges éhség miatt, újra átmenjen a szomszédba.

Idióta emberek!

6 megjegyzés:

  1. Na, akkor nem véletlenül dagi a kutya! Én nem adtam volna neki vacsit! A bünti az bünti! Különben sem úgy néz ki Blanka, mint aki éhen fog pusztulni!
    Berti ma délelőtt megint megszökött. Egyértelmű, hogy utánam szökik, de azóta nem láttuk. Remélem én is, hogy mindenki a megbeszélthez tartja magát és nem engedi be!!!! Kis rohadék!
    Tényleg és majd együtt fognak szökni???? Blanka és Berti?

    VálaszTörlés
  2. Tényleg kis rohadék! :)
    Gondolkodtam ám, hogy leírjam e ezt a sztorit, mert attól féltem, hogy ha meglátod a szökés szót, akkor mégsem vállaljátok Blankát. :) De az a tudat vígasztal csak, hogy ő csak a kajára ment, szóval magát a környéket, meg a házat esze ágában sincs elhagyni. És nagyon bízom benne, hogy nálatok sem fog rákapni a dolog ízére. Sztem amúgy jól ellesznek kettesben Bertivel, és én abban bízom, hogy Bertire is jó hatással lesz Blanka jelenléte.
    Remélem azért Berti épségben megkerül!

    VálaszTörlés
  3. Ó remélem, Berti megkerül!! :S

    Blanka meg egy kis éhenkórász :D
    Lilikére büszke vagyok, h ezúttal nem lehetett elcsábítani, meg Lagára is, h jól helyretette a hülye éttermest!
    Bár a kérős-ázott-kutya tekintetnek én is nehezen tudok ellenállni, amikor kajáért könyörögnek (Geriről nem is beszélve, aki még a Fornettijéből is hagyott Indykének :D), de azt nem tudom megérteni, h ha már szóltatok az nekik, akkor miért adtak Blankának utána is kaját :S

    VálaszTörlés
  4. Ti próbáljátok fogyókúrára fogni, hogy egészséges legyen, más meg nem bír magával és eszetlenül tömi. Olyan jellemző ez. Nekem volt már olyan, hogy a kutya pórázon volt egy vásárban, egy pillanatra nem néztünk oda de mire hátrafordultam, valaki már tömte a szájába a kaját, a megkérdezésünk nélkül. Ha majd a gyerekemmel sétálok kézenfogva és nem nézek oda, akkor azt is etetik majd??

    VálaszTörlés
  5. Na ja. Hasonlóan jártunk mi is Vizslatúrán, és mikor rászóltam a csajra, hogy mit csinál, még neki állt feljebb! :O Merthogy a kutya "kérte"...Aha ott lóbálta az orruk előtt a nápolyit..
    A gyerek jó kérdés. :) Anyukám mesélte, hogy mikor földhöz verve magam, hisztiztem a túrórudiért a boltban, akkor többször mondták a nénikék a sorban, hogy majd ők megveszik nekem azt a túrórudit, ha már anyukám ilyen "szívtelen"... Ez is no komment.

    VálaszTörlés